نگارش متن ایمیل اولیه

۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

توضيحات


بعد از تحویل متن به شما لطفا کامل مطالعه کنید و اگه نظر و کامنتی داشتید تا 3 روز بعد از تحویل بهم اطلاع بدید تا لحاظ کنم.

نگارش متن ایمیل:
قبل از مکاتبه خودت رو کاملا آماده کن، چون وارد یک پروسه طاقت فرسا میشی و ممکنه در 80 درصد مواقع جوابی دریافت نکنی. پس حسابی خودت رو آماده کن.
اول از همه باید انرژی زیاد داشته باشی که در طول این پروسه فرسایشی خسته نشی.
لیست اساتیدی که قصد داری بهشون ایمیل بزنی رو یادداشت کن و تاریخ ایمیل زدن رو هم بنویس که حواست باشه به کی و کِی ایمیل زدی که هر وقت لازم شد ریمایندر بزنی.
عنوان ایمیلت رو با دقت انتخاب کن و متن ایمیلت رو مختص هر استاد بنویس که نتیجه بهتری بگیری.
رزومه رو فراموش نکن که به ایمیلت اتچ کنی، چون خودم تجربه اش رو داشتم.
ایمیل زدم و آخر ایمیل هم نوشتم که رزومم رو اتچ کردم،اگه اطلاعات دیگه ای میخواستید بهم بگید. 2،3 روز بعد استاد جواب داد. کو رزومه ؟ چیزی نفرستادی که. قبلش هم حتما رزومت رو چک کن که مشکلی نداشته باشه.
کلا چند حالت ممکنه پیش بیاد.
اینکه هر دو استاد در یک دپارتمان هستن و زمینه تحقیقاتی مشابه ای هم دارن، در این صورت بهتره اول به استادی که بیشتر دوست داری باهاش کار کنی ایمیل بزنی و چند روز منتظر جواب بمونی.
اگه جوابی نگرفتی یه ریمایندر بزن و به ابتدای ایمیل قبلی یه جمله اضافه کن که چون از ایمیل قبلی جوابی نگرفتم مجدد این ایمیل رو میفرستم. روی همون ایمیل قبلی ریپلای بزن، منم همین کارو کردم. بعد ریمایندر دوباره چند روز منتظر بمون و اگه جوابی نگرفتی برو سراغ بعدی.
البته اگه خیلی مشتاقی با یه استاد خاص کار کنی میتونی 2-3 بار هم ریمایندر بزنی. برای وقت هایی که نزدیک ددلاینه و وقت زیادی برای منتظر موندن نداری میتونی دو سه روز بعد ریمایندر بری سراغ استاد بعدی.
اگه استادها هم از دوتا دانشکده مختلف با زمینه تحقیقاتی مشابه بودن میتونی کمتر هم صبر کنی.
یه حالت دیگه که ممکنه پیش بیاد اینه که دوتا استاد از یه دانشکده با زمینه تحقیقاتی متفاوت باشن، هیچ وقت به این اساتید همزمان ایمیل نده چون در ایمیل اولیه باید به علاقه تحقیقاتیت اشاره کنی و خب اگه یه درصد بفهمن به هر دوشون ایمیل دادی مشخص میشه که اونقدرا هم به زمینه تحقیقاتیشون علاقه مند نیستی و ممکنه هر دو رو از دست بدی. حالا اگه این دو استاد از دو دانشکده متفاوت باشن حساسیت کمتر میشه.
برای مکاتبه با اساتید حتما هر ایمیل رو با توجه به زمینه کاری هر استاد بنویس و اینجوری نباشه که یک ایمیل مشابه رو برای همه اساتید بفرستی.اگه دانشگاه ها هم مختلف باشن دیگه این فواصل زمانی معنی نداره. البته پذیرش های من تو رشته خودم در کانادا و آمریکا احتیاجی به ایمیل زدن نداشت ولی استرالیا تقریبا واسه همه رشته ها باید مکاتبه کنی. اگه هم نیاز به کمک داشتی و دوست داشتی متن ایمیلت رو من بنویسم میتونی از همینجا درخواست بدی.

من مهسا شمسی هستم و بهت کمک میکنم برای مکاتبه با اساتید، متن ایمیل حرفه ای داشته باشی.

نظرات مشتريان

هنوز نظری براي اين محصول ارسال نشده است.

اولین نفری باشید که بررسی می کند “نگارش متن ایمیل اولیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *