نگارش انگیزه نامه (SOP)

۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان

توضيحات

مدت زمان تحویل: حدودا 10 روز بعد از اینکه اطلاعات تون رو بهم تحویل دادید.

بسته به حجم سفارش ها،ممکنه زودتر و یا مقداری دیرتر هم بشه.
*خدمات توسط تیم انجام میشه.*

متاسفانه درگاه پرداخت سایت مشکل فنی داره.
لطفا مبلغ رو به کارت زیر واریز کنید و به آدرس تلگرام و یا شماره واتساپ زیر اطلاع دهید.

6037997446661671
به نام “نایینی”

Telegram ID: @Mabasaltian
Whats app: 09045662670

بعد از تحویل متن به شما لطفا کامل مطالعه کنید و اگه نظر و کامنتی داشتید تا 3 روز بعد از تحویل بهم اطلاع بدید تا لحاظ کنم.

وقتی میخواهی برای یک دانشگاه انگیزه نامه بنویسی حتما قبلش سایت دانشگاه رو چک کن چون خیلی از دانشگاه ها در سایت یک دستورالعمل خاصی برای نوشتن انگیزه نامه قرار دادن. مثلا نوشتن به چه سوالتی باید در انگیزه نامه پاسخ بدی.
یه سری داشتم سایت دانشگاه استنفورد رو چک میکردم و دستورالعمل نگارش انگیزه نامه رو میخوندم.
یه سری نکاتی تو سایت این دانشگاه برای نگارش انگیزه نامه اومده بود که دوست دارم باهات به اشتراک بذارم. مهمترین نکته ای که بهش اشاره شده بود، این بود که انگیزه نامه قسمت خیلی مهمیه، میتونه ملاک مهمی برای پذیرش یا عدم پذیرش دانشجوها در دانشگاهمون باشه. فک کنم همین جمله کافیه تا به اهمیت انگیزه نامه پی ببری.
همینطور نوشته شده بود که نباید انگیزه نامه رو با داستان موفقیت هات اشتباه بگیری. چون افرادی که پرونده شما رو بررسی میکنن، از دستاورد ها و موفقیت های شما تا حد زیادی از طریق ریزنمرات و توصیه نامه ای که از اساتید میگیری آشنا میشن. پس فقط نکته های برجسته و مهمی که جای دیگه ذکر نکردی رو در انگیزه نامه بیار.
مهمترین نکته ای که در دستورالعمل نگارش انگیزه نامه دانشگاه استنفورد اومده بود، این بود که بتونی به استادی که داره پرونده ات رو بررسی میکنه نشون بدی که یک هدف جدی و برنامه ریزی شده برای خوندن این پروگرم داری. یک انگیزه نامه کامل خواننده رو قانع میکنه که اگر شما در این پروگرم پذیرفته بشی میتونی علاوه بر اینکه با تحصیل در این پروگرم به اهداف شخصی و تحصیلیت برسی، همزمان میتونی باعث رشد و ارتقا جامعه دانشگاهی هم بشی. این در حالیه که درصد کمی از افراد روی این موضوع تمرکز میکنن و اکثرا مقاله ای مبهم از زندگیشون ارائه میدن.
اول اینکه در انگیزه نامه دوباره راجع به مسائلی که در رزومه اومده نباید توضیح بدی مگر اینکه یک نکته ی واقعا برجسته و خوبی باشه که تو رزومه نمیتونستی بیاری.

یا مثلا حداکثر تعداد کلمات انگیزه نامه باید چه تعداد باشه. اگه اشاره ای به حجم انگیزه نامه نشده بود، بهتره که در حد یکی دو صفحه باشه انگیزه نامه.
در انگیزه نامه بهتره بیشتر راجع به آینده صحبت کنی. مثلا چجوری مقطعی که داری میخونی بهت کمک میکنه که به اهدافی که داری برسی.
چرا قصد داری دکتری یا ارشد بخونی؟
چرا این دانشگاه رو انتخاب کردی؟
چرا این کشور انتخاب کردی؟
کلا هدفت چیه؟ هدفت کار در صنعته یا کار آکادمیک؟
قبلش سعی کن هیچ نمونه ای نگاه نکنی و انگیزه نامه خودت رو بنویسی.
انگیزه نامه رو برای هر دانشگاه منحصر به فرد بنویس و به دستور العملی که سایت دانشگاه ها ارائه میده دقت کن. سعی کن انگیزه نامه رو ساده بنویسی و از تمپلیت ها استفاده نکنی. اشتباهات گرامری رو دقت کن چون داره قدرت رایتینگت رو نشون میده.
اگه قبلا با استادی صحبت کردی یا میدونی ریسرچ اینترست اون استاد مطابق با خودته، اشاره کن که دوست داری با اون استاد کار کنی. سعی کنی انگیزه نامه رو خلاصه و مفید و کامل بنویسی.اگه هم دوست داری که من برات بنویسم میتونی ازهمینجا درخواست بدی.
بعد از اینکه انگیزه نامه هم بهت تحویل دادم تا 3 روز فرصت داری که اگه اصلاحی به ذهنت رسید درخواستت رو واسم بفرستی.

من مهسا شمسی هستم و بهت کمک میکنم انگیزه نامه منحصر به فرد و خاصی داشته باشی.

نظرات مشتريان

هنوز نظری براي اين محصول ارسال نشده است.

اولین نفری باشید که بررسی می کند “نگارش انگیزه نامه (SOP)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *